Een tijdje vrijheid.. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marije - WaarBenJij.nu Een tijdje vrijheid.. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marije - WaarBenJij.nu

Een tijdje vrijheid..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marije

20 Oktober 2008 | Nederland, Alkmaar

Een grote reis maken vraagt het een en ander aan voorbereiding. Zo hebben we ons maanden tevoren beziggehouden met het uitstippelen van een mogelijke route, door Zuid-Amerika of door Azie? Met het nemen van voorzorgsmaatregelen voor onze gezondheid aldaar, bedenken welke spullen we wel en niet meenemen, het samenstellen van de ideale garderobe en financiën in orde maken. Zo ook het geven van een 3 in 1 feestje; huis gekocht-op reis-jarig op reis.. Het was een zeer geslaagd avondje op 8 november in mijn verse stulpje én een gezellige high-tea bij Anne&Max de dag voor vertrek, verrassingfeestje georganiseerd voor ons door onze lieve vriendinnen. De laatste uren voor vertrek moet ik dan echt afscheid nemen van iedereen...live en per mail:

Van: Marije van den Wijngaard (marije161@hotmail.com)
Verzonden: zondag 16 november 2008 12:01:13
Aan: Kirsten; Maartje; Fadila; Annemarie; Mariek; Liesbeth; Jeroen; Fred; Marco; Sabine; Erik; Casper; Jordy; Lorette; Eelco; Nathalie; Myrna; Rik; Rosita; Marijke

Hallo!

Na bijna een jaar dromen is het dan zover: morgen starten Juut en ik onze grote fantastische reis!!
Het vliegtuig brengt ons naar Hongkong en vanaf Bangkok weer terug. Daartussen proberen we zoveel mogelijk te zien en te beleven :) De route bepalen we onderweg, maar we zullen in ieder geval naar Yangshuo in het Karstgebergte (ZW China) gaan, naar Laos, Vietnam, door Cambodja en lekker nagenieten op een Thais eilandje. Op 11 februari staan we weer op Nederlandse bodem.

Als je het leuk vindt om ons een klein beetje te volgen, kan zo nu en dan onze avonturen lezen op marijevandenwijngaard.waarbenjij.nu. Mailtjes ontvangen onderweg vind ik erg leuk, dus stuur eens wat naar marije161@hotmail.com en mvandenwijngaard@wanadoo.nl (graag naar beide sturen).

Iedereen veel plezier alhier en tot over een paar maanden!!

Veel liefs van Marije

• 11 November 2008 - 19:31

Jeroen:

hey! ik heb t gevonden! leuk!

• 18 November 2008 - 19:49

Kirsten:

Dag Marij en Juutje,

Ik heb het gevonden... Kom maar op met jullie foto's en avonturen!!

Dikke kus

• 19 November 2008 - 18:28